Τα σάντουιτς είναι το αγαπημένο delivery όλων μας.

Είτε είναι με σουβλάκι, είτε με γύρο, ένα σάντουιτς είναι αυτό που ζητάμε όταν πεινάμε. Αλλά η αλήθεια είναι πως αποτελεί ένα παχυντικό γρήγορο γεύμα. Ειδικά όσοι προσέχουν την διατροφή τους, προσπαθούν να αποφύγουν εξολοκλήρου τα σάντουιτς ώστε να ζήσουν χωρίς τύψεις. 

Παρόλα αυτά, δεν είναι αναγκαστικό να στερηθείτε το αγαπημένο σας πρόχειρο γεύμα για να αποφύγετε τις θερμίδες. Υπάρχουν μερικά μυστικά που θα σας επιτρέψουν να απολαύσετε το σάντουιτς σας χωρίς να έχετε δεύτερες σκέψεις.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές που θα κάνουν το σάντουιτς σας πιο ελαφρύ. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να στερηθείτε ξανά το αγαπημένο σας delivery.

Χρήσιμα tips για πιο ελαφρύ σάντουιτς

Με τις παρακάτω συμβουλές θα μειώσετε σημαντικά τις θερμίδες που έχει το σάντουιτς που προτιμάτε. Να, λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε για πιο υγιεινό και διαιτητικό γρήγορο φαγητό:

  • Κρέας: στο σάντουιτς μπορείτε να βάλετε όποιο κρέας επιθυμείτε. Έτσι, μέσα σε ένα μπορείτε να βάλετε γύρο χοιρινό ή κοτόπουλο, σουβλάκι χοιρινό ή κοτόπουλο, φιλέτο κοτόπουλο, σνίτσελ, λουκάνικο, κεμπάπ ή ακόμα και μπριζολάκια. Πολλά γυράδικα μάλιστα, όπως το Marki’s Food, δίνουν τη δυνατότητα παραγγελίας σάντουιτς χωρίς κρέας, με καλαμαράκια ή σκέτο με πατάτες. Για να μειώσετε τις θερμίδες που έχει το σάντουιτς καλό θα ήταν να αποφύγετε τα πολύ λιπαρά ή τηγανητά κρέατα. Έτσι, το σνίτσελ, το χοιρινό, και το κοτομπέικον δεν είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε. Για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα, το καλύτερο κρέας είναι το κοτόπουλο, είτε είναι σε γύρο, σε σουβλάκι, ή σε φιλέτο. Είναι γενικά άπαχο κρέας που δεν θα προσθέσει επιπλέον θερμίδες.
  • Πρόσθετα υλικά: το πολύ παχυντικό κομμάτι μέσα σε ένα σάντουιτς είναι τα υλικά που έχει πέρα από το κρέας. Το βασικό και πιο παχυντικό από αυτά είναι οι τηγανητές πατάτες. Όσο νόστιμες είναι, άλλο τόσο περισσότερες θερμίδες προσφέρουν. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν να τις αφαιρέσετε εντελώς. Για να καλύψετε το κενό που θα αφήσουν οι τηγανητές πατάτες, ζητήστε να σας προσθέσουν στο σάντουιτς έξτρα μαρούλι και ντομάτα. Ακόμα ένα υλικό που κρύβει θερμίδες μέσα στο σάντουιτς είναι η αλοιφή και η σως. Η κέτσαπ και η μουστάρδα αν και νόστιμες, έχουν πολλή ζάχαρη. Από την άλλη μεριά όμως, το τζατζίκι είναι ελαφρύ, μιας και φτιάχνετε από γιαούρτι.
  • Πίτα: η πίτα του σάντουιτς έχει συνήθως αρκετό λάδι. Αυτό από μόνο του προσθέτει πολλές επιπλέον θερμίδες. Το πιο απλό που μπορείτε να κάνετε είναι να ζητήσετε να σας φτιάξουν το σάντουιτς με αλάδωτη πίτα. Έτσι, θα γλιτώσετε ένα μεγάλο ποσοστό θερμίδων που οφείλονται στα λιπαρά. Επίσης, για πιο υγιεινό σάντουιτς προτιμήστε ένα με μονή πίτα και όχι με διπλή. Αν χρειάζεστε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού για να χορτάσετε, καλύτερα να καταναλώσετε ένα σάντουιτς με διπλό σουβλάκι, παρά με διπλή πίτα.

Η πρότασή μας

Τα σάντουιτς στα Marki’s Food έχουν μεγάλη ποικιλία για να μπορείτε να επιλέξετε αυτό που προτιμάτε. Έχουμε μια μεγάλη ποικιλία κρεάτων, η οποία σας προσφέρει τη δυνατότητα να απολαύσετε το σάντουιτς σας χωρίς τύψεις. Τα σάντουιτς με φιλέτο κοτόπουλο, με σουβλάκι κοτόπουλο, ή γύρο κοτόπουλο είναι όλες γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή είναι και ελαφριές επιλογές, κατάλληλες για μια ισορροπημένη διατροφή.

X