Το burger είναι λαχταριστό και πεντανόστιμο. Αλλά πρόκειται αναμφίβολα για ένα πολύ παχυντικό γεύμα. Αυτό μπορεί να γίνει σημαντικό πρόβλημα, ειδικά όταν θέλετε να προσέξετε τη διατροφή σας. Παρόλα αυτά, υπάρχουν λύσεις που θα σας ικανοποιήσουν γευστικά αλλά χωρίς τύψεις . Δεν χρειάζεται να ανταλλάξετε το αγαπημένο σας delivery με σαλάτες. Το burger με μερικές απλές αλλαγές μπορεί να γίνει πιο ελαφρύ, ώστε να μην το στερηθείτε αλλά παράλληλα να διατηρήσετε τη γραμμή σας.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε το burger σας χωρίς ενοχές.

Tips για να κάνετε το burger σας πιο ελαφρύ

Με τις παρακάτω συμβουλές θα κάνετε το burger σας πιο ελαφρύ, υγιεινό και θα συνεχίσετε να το απολαμβάνετε χωρίς τύψεις. Να, λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε:

Κρέας

Όσον αφορά το κρέας, το πιο κλασικό μπιφτέκι είναι από μοσχαρίσιο κιμά. Επίσης, μπορείτε να βρείτε burger με μπιφτέκι κοτόπουλο, φιλέτο κοτόπουλο, σνίτσελ χοιρινό ή κοτόπουλο, ακόμα και steak. Οι θερμίδες που θα πάρετε από το burger σας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το κρέας που θα επιλέξετε. Για παράδειγμα, το σνίτσελ είναι η πιο παχυντική επιλογή που μπορείτε να κάνετε. Οπότε καλό θα ήταν να αποφύγετε το συγκεκριμένο κρέας. Για πιο διαιτητικό burger το καλύτερο κρέας που μπορείτε να επιλέξετε είναι το κοτόπουλο. Είτε είναι μπιφτέκι, είτε φιλέτο, το κοτόπουλο είναι άπαχο και σας γλιτώνει από αρκετές θερμίδες.

Πρόσθετα υλικά

Μερικές ακόμα κρυφές θερμίδες προέρχονται από τα πρόσθετα υλικά που βρίσκονται μέσα στο burger. Το μπέικον και το τυρί ταιριάζουν φανταστικά με το μπιφτέκι, αλλά δυστυχώς προσφέρουν πολλές επιπλέον θερμίδες. Ένας καλός τρόπος λοιπόν για να ελέγξετε το πόσο παχυντικό θα είναι το burger σας, είναι να τα αποφύγετε. Ζητήστε αντί για μπέικον και τυρί να σας βάλουν έξτρα μαρούλι, ντομάτα και κρεμμύδι. Επίσης, ελαττώστε ή αφαιρέστε τελείως την κέτσαπ και την μουστάρδα.

Συνοδευτικά

Ακόμα κι αν διστάζετε να αλλάξετε το burger σας για να γίνει πιο ελαφρύ, υπάρχει κάτι που αν το αποφύγετε γλιτώνετε αυτομάτως πολλές θερμίδες. Αυτό είναι οι τηγανητές πατάτες. Αν και είναι νόστιμες, είναι πολύ παχυντικές. Για το λόγο αυτό, όχι μόνο καλό θα ήταν να τις μειώσετε, αλλά και να τις αφαιρέσετε τελείως. Εναλλακτικά, μπορείτε να συνοδεύσετε το burger σας με μια σαλάτα. Ακόμα, φροντίστε να συνοδεύσετε το burger σας με μια Coca cola light ή zero, που έχει λιγότερη ζάχαρη.

Ψωμάκι

Το ψωμί είναι υδατάνθρακας και προσθέτει κι αυτό με τη σειρά του επιπλέον θερμίδες. Οι λύσεις που έχετε για αυτό είναι είτε να το αφαιρέσετε τελείως, είτε να βρείτε εναλλακτικές. Οι εναλλακτικές αυτές είναι ψωμάκια πολύσπορα ή ολικής άλεσης.

Έξτρα σως

Σε πολλές περιπτώσεις οι τηγανητές πατάτες συνοδεύονται με έξτρα σως, συνήθως κέτσαπ ή μαγιονέζα. Για να γλιτώσετε αυτές τις θερμίδες που κρύβει αυτή η σως, καλό θα ήταν να την αποφύγετε τελείως.

Η πρότασή μας

Στα Marki’s Food έχουμε δημιουργήσει burger για κάθε προτίμηση. Έτσι, ακόμα κι αν προσέχετε τη διατροφή σας, μπορείτε να βρείτε στον κατάλογό μας burger με μπιφτέκι κοτόπουλο και διάφορους συνδυασμούς υλικών. Επίσης, μπορείτε να απολαύσετε το Menu Chicken Light, ειδικά φτιαγμένο για το λόγο αυτό. Και μαζί με το menu burger μας, θα λάβετε δώρο μια Coca cola 330ml.

X