Η καραντίνα σε συνδυασμό με το φαγητό του Πάσχα, έχουν συμβάλλει στο να μπουν μερικά περιττά κιλά. Επειδή όμως δεν γνωρίζουμε το χρονικό διάστημα που θα συνεχίσουμε να είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι, είναι σημαντικό να ακολουθήσεις μερικούς κανόνες για να μην παχύνεις. Είναι γεγονός πως το φαγητό που υπάρχει στο σπίτι είναι πειρασμός, αλλά με σωστό προγραμματισμό και θέληση μπορείς να τα καταφέρεις. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά ορισμένες συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να μην πάρεις κιλά κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

 

Εφάρμοσε τον Κανόνα 3-2

Για να ωθήσεις τον οργανισμό σου να μην πάρει περιττά κιλά, καλό θα ήταν να προσπαθήσεις να διατηρείς έναν σταθερό αριθμό γευμάτων. Ο κανόνας 3-2 σου λέει πως μέσα στην ημέρα πρέπει να καταναλώνεις 3 γεύματα και 2 σνακ. Το πρωινό είναι πολύ σημαντικό και για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να το παραλείπεις. Για το μεσημεριανό σου, προτίμησε να καταναλώσεις κρέας, όσπρια ή ψάρι που αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης. Για το βραδινό, προτίμησε κάτι ελαφρύ, όπως μια πράσινη σαλάτα. Γενικά, έχε κατά νου πως οι θερμίδες που παίρνεις πρέπει να είναι ισορροπημένες. Οπότε, αν το μεσημέρι απολαύσεις λαχταριστά ψητά, το βράδυ θα πρέπει να φας κάτι πιο ελαφρύ.

Προσοχή στα Σνακ που Επιλέγεις

Πέρα από τα βασικά γεύματα όμως, αυτό που σε παχαίνει περισσότερο είναι τα σνακ που καταναλώνεις στην καραντίνα. Έτσι, αντικατέστησε όλα τα σνακ που έχουν πολλές θερμίδες και αλάτι με υγιεινά, όπως είναι τα φρούτα. Αυτά είναι νόστιμα και θα σου κόψουν την όρεξη μέχρι να έρθει η ώρα για το γεύμα σου. Παράλληλα, έχουν και βιταμίνες που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να πάρει ό,τι έχει ανάγκη.

Κράτα ένα Σταθερό Πρόγραμμα Διατροφής

Για να βοηθήσεις τον μεταβολισμό σου να λειτουργήσει σωστά, θα πρέπει να είσαι σταθερός στο πρόγραμμα της διατροφής σου. Αν το κάνεις συνήθεια να τρως τα γεύματά σου την ίδια περίπου ώρα κάθε μέρα, ο οργανισμός σου θα μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα. Το πρόγραμμα, σε συνδυασμό με την ισορροπία των τροφών που καταναλώνεις, συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο να διατηρήσεις τα κιλά σου. Με αυτή την τακτική, μπορείς να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το burger σου χωρίς τύψεις, μιας και η διατροφή της υπόλοιπης ημέρας σου δεν θα σε επιβαρύνει.

Κατανάλωσε πολλά Υγρά

Είναι γεγονός πως πολύ συχνά όλοι μπερδεύουν τη δίψα μας για πείνα. Κάθε φορά που νιώθεις μια λιγούρα, προσπάθησε να πίνεις ένα ποτήρι νερό. Αν η λιγούρα συνεχίζεται μετά από αυτό, τότε έχει έρθει η ώρα για το σνακ σου. Παράλληλα με το νερό, ετοίμασε μέσα στην ημέρα και διάφορα άλλα αφέψημα, όπως το τσάι. Για ακόμα λιγότερες θερμίδες, προσπάθησε να μην βάλεις καθόλου ζάχαρη. Αν όμως κάτι τέτοιο σου είναι αδύνατο, προτίμησε να βάλεις λίγο μέλι.

Μην Αμελείς τη Γυμναστική στο Σπίτι

Δυστυχώς, η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι αρκετή από μόνη της για να μην πάρεις κιλά. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συνοδεύεται από άσκηση. Υπάρχουν αρκετές ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις μόνος σου στο σπίτι, ώστε να διατηρηθείς σε φόρμα.

 

Κάθε χρόνο, η περίοδος μετά τις γιορτές απαιτεί δίαιτα και ελαφρύ φαγητό. Φέτος, έχει συμπέσει με την καραντίνα, και η ανάγκη για ισορροπημένη διατροφή είναι ακόμα πιο σημαντική. Παράγγειλε όλες τις ελαφριές προτάσεις του Marki’s Food, όπως το Menu Chicken Light.

X