Η νηστεία έχει πλέον μπει και είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους τους κρεατοφάγους. Στη Σαρακοστή όλα τα προϊόντα ζωικής προέλευσης πρέπει να μείνουν εκτός της διατροφής σου. Αυτά δεν περιλαμβάνουν μόνο το κρέας, αλλά και τα αυγά, το γάλα και όλα τα γαλακτομικά προϊόντα, αλλά και τα θαλασσινά. Οπότε, αν έχεις αποφασίσει να τηρήσεις τη νηστεία φέτος, αντιλαμβάνεσαι πως οι επιλογές σου είναι περιορισμένες. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν επιλογές ακόμα και με τόσους περιορισμούς. Και το καλύτερο; Μπορείς να βρεις νόστιμο νηστίσιμο delivery που θα σε χορτάσει και θα σε ικανοποιήσει. Ας δούμε όμως, ποιες τροφές μπορείς να φας κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής.

 

Φρούτα και Λαχανικά

Η διατροφή της Σαρακοστής σου είναι σίγουρα γεμάτη με μπόλικα φρούτα και λαχανικά. Σε αυτό το κομμάτι έχεις πολλές υγιεινές επιλογές που είναι γεμάτες με θρεπτικά στοιχεία. Χρησιμοποίησε τη φαντασία σου για να δημιουργήσεις δικές σου σαλάτες, μαγείρεψε τα κλασικά λαδερά φαγητά ή απλά απόλαυσε τα φρούτα σου για επιδόρπιο.
Παρόλα αυτά, εμείς σου προτείνουμε μια πιο ιδιαίτερη πρόταση. Το μπιφτέκι λαχανικών είναι νηστίσιμο και πεντανόστιμο. Μπορείς να το απολαύσεις σε μερίδα, μέσα σε burger ή ακόμα και μέσα σε σάντουιτς.
Αν πάλι θες κάποια άλλη επιλογή μόνο με λαχανικά, τότε μπορείς να δοκιμάσεις το σάντουιτς χωρίς κρέας, την πατατόπιτα που περιλαμβάνει μόνο πατάτες, ντομάτα, κρεμμύδι, κέτσαπ και μουστάρδα. Με αυτές τις δύο επιλογές, θα έχεις πιάτα υγιεινά, νηστίσιμα, μα πάνω απ’ όλα γευστικά!

Δημητριακά

Τα δημητριακά είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Για το λόγο αυτό, τα δημητριακά και τα παράγωγά τους, όπως είναι το αλεύρι, θα σε χορτάσουν κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής. Το πρωί ξεκίνα την ημέρα σου νόστιμα με ένα μπολ δημητριακά με γάλα από σόγια ή όποιο άλλο φυτικό γάλα σου αρέσει. Την υπόλοιπη μέρα, τα δημητριακά θα τα καταναλώσεις με τη μορφή του ψωμιού, είτε σου αρέσει το κλασικό άσπρο ψωμί, είτε το πολύσπορο. Παρόλα αυτά, μην ξεχάσεις να καταναλώνεις το ψωμί με μέτρο, μιας και παχαίνει και η περίοδος του Πάσχα που ακολουθεί έχει πολλά παχυντικά φαγητά.

Θαλασσινά

Η Σαρακοστή είναι διαφορετική νηστεία από τις υπόλοιπες που υπάρχουν κατά τη διάρκεια του έτους, μιας και δεν επιτρέπει την κατανάλωση ψαριού. Ευτυχώς όμως, ακόμα και σε αυτή την περίοδο μπορείς να απολαύσεις τα θαλασσινά, όπως οι γαρίδες, το χταπόδι, τα μύδια και το καλαμάρι. Αυτά τα θαλασσινά είναι πεντανόστιμα, και δεν είναι λίγοι που τα προτιμούν συγκριτικά με τα μεγάλα ψάρια. Επιπλέον, μπορούν να μαγειρευτούν με αμέτρητους τρόπους, ώστε να βρίσκεις κάτι καινούριο κάθε μέρα. Αν όμως βαριέσαι να μαγειρέψεις και θέλεις ένα νηστίσιμο delivery, τότε σου προσφέρουμε και μια πεντανόστιμη θαλασσινή επιλογή. Δοκίμασε το σάντουιτς με τα τηγανητά καλαμαράκια ή αν πεινάς αρκετά, επίλεξε μια μερίδα τηγανητά καλαμαράκια που συνοδεύεται από μπόλικες τηγανητές πατάτες.

Όσπρια και Ξηροί Καρποί

Η διατροφή σου τη Σαρακοστή, συμπληρώνεται από τα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς. Τα όσπρια, είναι κατάλληλη τροφή για κυρίως γεύμα, μιας και είναι χορταστικά. Επιπλέον, μπορείς να πειραματιστείς και να κάνεις διάφορες σαλάτες με αυτά. Οι ξηροί καρποί είναι ιδανικοί για σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας. Θυμήσου όμως να μην το παρακάνεις, γιατί και αυτοί είναι παχυντικοί.

Είτε νηστεύεις για τη Σαρακοστή, είτε είσαι χορτοφάγος, σίγουρα θα βρεις κάτι να σε γεμίσει. Ανακάλυψε τώρα τις νόστιμες νηστίσιμες γεύσεις του Marki’s Food.

X