Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι μια περίοδος χαλάρωσης με την παρέα, την οικογένεια και με πολύ φαγητό. Είναι δύσκολο μετά από τόσα τραπέζια και γλυκά να μην έχουμε βάλει όλοι μας μερικά επιπλέον κιλά. Μετά τις γιορτές λοιπόν, πρέπει να βρούμε έναν εύκολο τρόπο για να απαλλαγούμε από αυτά.

Στα Marki’s Food σας έχουμε ετοιμάσει 3 ειδικά μενού, τα οποία όχι μόνο θα σας χορτάσουν αλλά θα σας βοηθήσουν και στην δύσκολη αυτή δίαιτα.

 

Μενού #1: Το Ελαφρύ

Το πρώτο μενού που σας προτείνουμε είναι ένα γεύμα ελαφρύ. Αποτελείται από επιλογές κλασικές που έχουν λίγες θερμίδες.

Ορεκτικό: Σως Γιαουρτιού

Το γιαούρτι είναι από τις τροφές που ενδείκνυται σε κάθε δίαιτα. Έτσι, και στο δικό μας ελαφρύ μενού, σας προτείνουμε για το ορεκτικό σας την σως γιαουρτιού. Η σως αυτή είναι νόστιμη και ελαφριά. Απολαύστε την μαζί με το κυρίως πιάτο σας ή μπείτε στον πειρασμό και φάτε την μαζί με μερικές φρεσκοψημένες πίτες.

Σαλάτα: Μαρούλι με ρόκα

Οποιοδήποτε γεύμα και να προτιμήσετε, το μαρούλι είναι η ιδανική σαλάτα. Συνδυασμένο με ρόκα, είναι ιδιαίτερα γευστικό και ταιριάζει φοβερά με το κυρίως πιάτο που έχουμε διαλέξει για εσάς.

Κυρίως Πιάτο: Menu Chicken Light

Τα burger είναι μια χορταστική επιλογή παντός καιρού. Έτσι, ακόμα και για μια περίοδο δίαιτας δεν θα μπορούσε να λείπει από το μενού μας. Για πιο ελαφριά επιλογή, σας προτείνουμε το Menu Chicken Light, που αποτελείται από δύο burger με ζουμερό φιλέτο κοτόπουλο, μέσα σε ψωμάκι με σουσάμι, ντομάτα, μαρούλι, αγγούρι και μουστάρδα.

Ποτό: Coca Cola Light

Για να γίνει το μενού ακόμα καλύτερο, συνοδεύστε το με μια Coca Cola Light. Με το menu burger μάλιστα θα λάβετε μία Coca Cola 330ml εντελώς δωρεάν.

 

Μενού #2: Το Πικάντικο

Το επόμενο μενού που σας προτείνουμε για μετά τις γιορτές συνεχίζει να είναι ελαφρύ, αλλά έχει πιο έντονες γεύσεις.

Ορεκτικό: Καυτερή Πιπεριά

Αυτό το μενού το ξεκινάμε με ένα πικάντικο και ιδιαίτερο ορεκτικό. Η καυτερή πιπεριά θα ξεκινήσει το γεύμα σας γευστικά, ενώ παράλληλα θα συνοδεύσει υπέροχα το κυρίως πιάτο. Συνδυάζεται ιδανικά με μπόλικες πίτες.

Σαλάτα: Μαρούλι

Η καυτερή πιπεριά χρειάζεται μια δροσερή σαλάτα για να ανανεώσει τη γεύση σας. Η καλύτερη για αυτή τη δουλειά είναι η σαλάτα μαρούλι. Κλασική, ελαφριά και ταιριάζει με όποιο πιάτο και να επιλέξετε.

Κυρίως Πιάτο: Μερίδα Φιλέτο Κοτόπουλο

Το φιλέτο κοτόπουλο είναι το κατεξοχήν διαιτητικό πιάτο. Η μερίδα περιλαμβάνει 3 κομμάτια φιλέτο κοτόπουλο και συνοδεύεται από πατάτες, ντομάτα, κρεμμύδι, μαρούλι, σως Marki’s και μουστάρδα.

Ποτό: Coca Cola με Στέβια

Αυτό το γεύμα δεν θα μπορούσε παρά να κλείσει με μια δροσερή Coca Cola. Για να έχει λιγότερη ζάχαρη, προτιμήστε την Coca Cola με στέβια.

 

Μενού #3: Το Εναλλακτικό

Το τρίτο και τελευταίο μενού που σας προτείνουμε είναι λίγο πιο εναλλακτικό, μιας και πρόκειται για ένα μενού χωρίς καθόλου κρέας.

Ορεκτικό: Σαλάτα Κηπουρού

Μία από τις καλύτερες αλοιφές είναι η σαλάτα του κηπουρού. Συνδυάζεται φοβερά με το κυρίως πιάτο που έχουμε επιλέξει για αυτό το συγκεκριμένο μενού.

Σαλάτα: Κρητικός Ντάκος

Ο ντάκος είναι μια χορταστική σαλάτα που έχει τις ρίζες του στην Κρήτη. Με παξιμάδι, ντομάτα, φέτα, ελιές, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ρίγανη, αποτελεί ένα πλήρες γεύμα από μόνη της.

Κυρίως Πιάτο: Μερίδα Μπιφτέκια Λαχανικών

Το εναλλακτικό μενού για μετά τις γιορτές δεν περιέχει κρέας καθώς έχουμε επιλέξει μια μερίδα από μπιφτέκια λαχανικών. Συνοδεύεται από πατάτες, ντομάτα, κρεμμύδι, μαρούλι, σως Marki’s και μουστάρδα.

Ποτό: Σόδα

Ο καλύτερος τρόπος για να συμπληρωθεί αυτό το γεύμα είναι με ένα κουτάκι σόδα. Θα σας ξεδιψάσει, χωρίς να σας επιβαρύνει με καθόλου επιπλέον θερμίδες.

X