Το βραδινό delivery είναι μια αγαπημένη συνήθεια. Συνήθως όμως είναι και η πρώτη συνήθεια που κόβεται όταν κάποιος ξεκινάει δίαιτα. Το βραδινό φαγητό και ειδικότερα τα σάντουιτς, θεωρούνται από πολλούς ότι είναι εξαιρετικά παχυντικά. Για το λόγο αυτό, θυσιάζονται για την επιτυχημένη απώλεια βάρους. Είναι όμως αυτό απαραίτητο;

Τι ισχύει στην πραγματικότητα

Όπως τονίζουν αρκετοί ειδικοί τον τελευταίο καιρό, για να χάσουμε κιλά αρκεί απλά να καίμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνουμε. Η ώρα που τρώμε δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Παρόλα αυτά, οι θερμίδες που λαμβάνουμε με το μεσημεριανό είναι πιο εύκολο να καταναλωθούν, μιας και μέσα στην ημέρα κάνουμε διάφορες δραστηριότητες που τις καίνε. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να αποκλειστεί το βραδινό delivery.

Αν όμως παράλληλα θέλουμε να κάνουμε τη διατροφή μας πιο υγιεινή, τότε απλά μπορούμε να παραγγείλουμε πιάτα που είναι πιο ελαφριά. Στα Marki’s Food έχουμε πιάτα ελαφριά για το βράδυ, ενώ συνεχίζουν να είναι νόστιμα. Έτσι, το βραδινό φαγητό δεν είναι πλέον πηγή τύψεων για την δίαιτά μας.

Tips για επιτυχημένη απώλεια βάρους

Αν λοιπόν, δεν ευθύνεται το βραδινό φαγητό για τα έξτρα κιλά, τι φταίει; Η απάντηση συνήθως βρίσκεται σε συνήθειες που έχουμε υιοθετήσει στην καθημερινή μας ζωή. Έτσι, αν τις αλλάξουμε θα δούμε και τους αριθμούς στη ζυγαριά να κατεβαίνουν. Παρακάτω σας δίνουμε μερικά χρήσιμα tips, για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε συνήθειες που διευκολύνουν την απώλεια βάρους.

Τρία γεύματα την ημέρα

Πολλοί πιστεύουν πως για να χάσουν κιλά θα πρέπει απλά να μην τρώνε ή να παραλείπουν κάποια γεύματα. Αυτό είναι μεγάλο λάθος. Θα πρέπει να δίνουμε στον οργανισμό τις απαραίτητες θερμίδες κατά τη διάρκεια όλης της μέρας. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας τόσο το πρωινό, όσο και το μεσημεριανό. Όπως είδαμε παραπάνω, τα περιττά κιλά εμφανίζονται όταν οι θερμίδες που λαμβάνουμε είναι περισσότερες από αυτές που καίμε. Για να το γλιτώσουμε αυτό, τότε τα δύο από τα τρία γεύματα της ημέρας θα πρέπει να είναι ελαφριά. Με αυτό τον τρόπο, το βραδινό σάντουιτς δεν θα μας επιβαρύνει.

Ελαφριά άσκηση μετά το φαγητό

Ένα σημαντικό λάθος που κάνουμε όλοι μετά το βραδινό delivery είναι ότι πηγαίνουμε κατευθείαν και ξαπλώνουμε στο κρεβάτι ή στον καναπέ. Αυτό δεν βοηθάει στη δίαιτα, μιας και δεν καίγεται καμία θερμίδα από αυτές που μόλις καταναλώσαμε. Αυτό μάλιστα ισχύει είτε έχουμε μια πιο υγιεινή και ελαφριά διατροφή, είτε μια πιο παχυντική. Έτσι, καλό θα ήταν μετά το φαγητό να κάνουμε μια μικρή βόλτα. Αν έχουμε κάποιο κατοικίδιο, μια βόλτα με τον σκύλο είναι ό,τι καλύτερο.

Όχι τηλεόραση και βραδινό μαζί

Μια κακή συνήθεια που έχουμε όλοι μας είναι να τρώμε μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή ή την τηλεόραση. Αυτό δεν αφορά μόνο το βραδινό αλλά και όλα τα υπόλοιπα γεύματα. Έχει αποδειχθεί σε έρευνες ότι όταν το κάνουμε αυτό, τότε τρώμε μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που χρειαζόμαστε. Ελαττώνοντας λοιπόν αυτή τη συνήθεια, θα ρυθμίσουμε αυτόματα και την ποσότητα του φαγητού μας.

Ναι στο delivery

Η υγιεινή διατροφή και η δίαιτα δεν αποκλείουν το delivery φαγητού. Είτε θέλετε σάντουιτς, είτε burger, στα Marki’s Food έχουμε και ελαφριές επιλογές. Το Menu Chicken Light είναι ένα χορταστικό γεύμα, το οποίο όμως συνεχίζει να είναι ελαφρύ και λαχταριστό.

Με αυτές τις απλές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, μπορούμε επιτέλους να απενοχοποιήσουμε το βραδινό φαγητό. Μην ξεχνάτε πως το ποιο σημαντικό είναι το μέτρο στη διατροφή. Αν το διατηρούμε, τότε δεν υπάρχει λόγος να βγάλουμε το σάντουιτς από την καθημερινότητά μας.

X